FAQ - Frequently Asked Questions

 

Vysvětlivky pro ikony:

Hitmarket doporučuje Hitmarket doporučuje - jen to nejlepší a nejkvalitnější zboží

Na prodejně Takto označené produkty si můžete prohlédnout a vyzkoušet u nás na prodejně

 

Hitmarket.cz
Přátelsví 550
104 00 Praha 10
Areál Pragolak - budova Rontgen


Kdy mi bude doručeno objednané zboží? 

 

Zboží bude doručeno podle dostupnosti.

 

Skladem - zboží máme skladem a odešleme jej v den Vaší objednávky, popřípadě nejbližší pracovní den. Při osobním odběru si zboží můžete vyzvednout tentýž den.

Skladem u dodavatele - zpravidla tentýž den odesíláme, záleží na sídle dodavatele. Máme i mimopražské dodavatele, u kterých může zboží přijít do 2 dnů k nám.

Na cestě - zboží je objednané u dodavatele, ale dodavatel jej nemá na skladě. Doba dodání se může velmi lišit.

 

Můžu si objednané zboží vyzvednout osobně?

 

Ano, objednané zboží si můžete vyzvednout osobně na adrese:

Hitmarket.cz

Přátelsví 550
104 00 Praha 10
Areál Pragolak - budova Rontgen.


Vjezd nejlépe z ulice Podleská.

Autobusem z Hájů č. 267, 382, 383 Autobusem z metra Hostivař 265, 266, 364, 366 zastávka na Vrchách

Otevřeno Po- Pá 8:30 - 17:30

 

V případě kosmetiky a parfémů také na adrese:

Solární studio Manhattan Sun
Národní 25
Pasáž Metro palác
Praha 1, 110 00

Vchod i z ulice Na Perštýně 5


Otevřeno Po- Pá 9:00 – 20:00

 

Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?

 

Dobírka - platbu zaplatíte dopravci při převzetí

Platba předem na účet - platbu poukážete na náš účet, zboží odešleme jakmile nám peníze dorazí na účet

Hotovostně při osobním převzetí - zboží zaplatíte hotově při osobním převzetí, platební karty nepřijímáme

ePlatby - pro klienty Raiffeisenbank, a. s.

Fio platba - pro klienty Fio banky

mPeníze - pro klienty mBank

MojePlatba - pro klienty Komerční banky, a. s.

iplatba - nákup na splátky, pouze u zboží s cenou nad 3 000 Kč, podrobnější informace zde, u každého produktu s cenou nad 3 000 Kč si můžete splátky spočítat pomocí splátkové kalkulačky

 

Jakým způsobem mi bude zboží doručeno?

 

Zboží posíláme pomocí kurýrní služby PPL. Doručovatel zásilky Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste neplatili zboží on-line pomocí Vaší platební karty) a další případné náležitosti.. Zásilka bude obsahovat objednané zboží, doklad o nákupu, popřípadě záruční list.

Zboží si také můžete vyzvednout osobně.

 

Máte i velikosti, které nejsou uvedeny na webu?

 

V našem e-shopu nabízíme jen aktuálně dostupné velikosti. V případě, že si chcete objednat velikost, která není zobrazena u produktu, kontaktujte nás. Prověříme dostupnost produktu u dodavatele a možnost jeho dodání.

 

Poskytnete mi na zboží nějakou slevu?

 

Jako registrovaný zákazník získáte automaticky slevu 1% na každý nákup. Nabízíme také slevové poukazy zde

 

Máte všechno zboží, které máte zobrazeno na e-shopu, také fyzicky ve vaší prodejně?

Ne, v naší prodejně máme větší výběr nářadí a poté jen produkty, které jsou označeny tímto symbolem Na prodejně .

 

Mohu ve vaší prodejně platit kartou?

 

Ne, můžete platit jen v hotovosti.


Je možné si u vás v prodejně zarezervovat zboží?

 

Ano, Vámi vybrané zboží Vám zarezervujeme po dobu 5 pracovních dnů. Stačí nám zavolat nebo poslat email.

 

Je možné poblíž vaší prodejny zaparkovat?

 

Ano, přímo před prodejnou je místo.


Jak daleko je vaše prodejna od nejbližsí zastávky MHD?

 

Autobusy MHD staví v obou směrech před areálem, ve kterém se nachází naše prodejna.